Про проведення ШМВ

2018-12-17

23 листопада 2018 року на базі Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (опорний навчальний заклад) проведено засідання Школи молодого вчителя з проблеми «Професійні компетентності сучасного вчителя».

На початку засідання учасники висловили свої сподівання щодо роботи Школи за допомогою вправи «Очікування». Проведено вхідне анкетування молодих педагогів.

Драндалуш С.Г., керівник Школи, методист по роботі з кадрами методичного кабінету відділу освіти Вільшанської райдержадміністрації, розкиваючи питання «Учитель і Нова українська школа», зазначила, що реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань.

В.о. завідувача методичним кабінетом відділу освіти Вільшанської райдержадміністрації Абажей Л.І. ознайомила вчителів-стажистів з професійним стандартом сучасного вчителя.

Учасники Школи обговорили структуру та зміст Концепції «Нова українська школа», визначили основні засади й підходи до організації освітнього процесу в початковій школі, розглянули сучасні освітні виклики, професійні ролі й завдання вчителя.

Методистом психологічної служби методичного кабінету Павловою Д.С. використано фрагмент з тренінгу «Як бути успішним вчителем», метою якого було створити умови для розкриття ресурсних можливостей особистості; відчути себе творцем свого професійного шляху; усвідомити власні досягнення; формувати навички ефективної взаємодії в системі «учитель-учень».

Проведено тест «Психологічний портрет вчителя», в результаті якого було визначено особливості нервової системи педагогів, стиль викладання.

Мотас М.І., головний спеціаліст відділу, ознайомив молодих педагогів із інструктивно-методичними документами, веденням шкільної документації та технологією підготовки до уроків.

Працюючи в парах, стажисти створили модель сучасного вчителя: сучасний вчитель очима учнів, сучасний вчитель очима колег та сучасний вчитель очима батьків.

Наприкінці засідання молодим педагогам було надано методичні рекомендації «Десять порад молодому вчителю» та «Способи саморегуляції емоційного стану».

Засідання Школи завершилося вправою «Зворотній зв’язок», метою якої було отримання зворотньої інформації від її учасників. /Files/images/20181123_113920.jpg/Files/images/20181123_111906.jpg/Files/images/20181123_111825.jpg/Files/images/20181123_110721.jpg/Files/images/20181123_102159.jpg/Files/images/20181123_092237.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 174

Коментарi